انواع بازیهای موبایل .#*##کامپیوتر###درمشکان دانلود
وبلاگی پرازنرم افزارهای موبایل وکامپیوتر 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهرجدیدمشکان و آدرس mashkan-city.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دانلود ArcSoft Album v4.3.0.914 - نرم افزار ساخت آلبوم عکس دیجیتال
ArcSoft Album نرم افزار

ی ساده و در عین حال کارا برای ساخت آلبوم برای تصاویر شما می باشد. بی شک برای شما نیز پیش آمده که به دنبال تصاویر خود در بین صدها و هزاران فایل می گردید و پس از مدت زمان طولانی آن را پیدا خواهید کرد و حتی بعضا فایل مورد نظر یافت نمی شود و یقینا این امر باعث سردرگمی شما می شود زیرا برای یافتن یک تصویر باید مدت زمان طولانی را صرف نمایید ما در این پست برای شما کاربران گرامی آسان دانلود نرم افزاری را آماده دریافت نموده ایم که تمام نیاز های شما را برای آلبوم سازی تصاویر برطرف خواهد نمود شما  با استفاده از این نرم افزار می توانید تصاویر خود را بر اساس نام مکان، سال عکس و ... طبقه بندی نمایید و به راحتی در هر زمان با استفاده از قسمت جستجوی حرفه ای نرم افزار تصویر مورد نظر را در کمترین زمان یافته و از ان استفاده نمایید.این نرم افزار لذت یک جستجو ساده و دیدن آسان تصاویر را به شما القا خواهد نمود.از جمله امکانات قابل ذکر که در این ورژن از این نرم افزار اضافه شده است امکان اشتراک گذاری این تصاویر در جوامع مجازی همانند فیسبوک و تویتر و گوگل پلاس و ... می باشد.


کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.asandownload.com می باشد
موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
دانلود AAA Logo 2010 Business Edition v3.10 - نرم افزار طراحی لوگو

طراحی یک لوگو حرفه ای و زیبا امری است که امروزه به عنوان نماد و سمبل یک شرکت ، سایت ، کارخانه و یا هر مورد دیگر بدان اهمیت ویژه ای داده می شود. تصاویری که نمایانگر اهداف و تاریخ و یا حتی فرهنگ یک مجموعه باشند. طراحی یک لوگو مستلزم وجو نرم افزاری است که با استفاده از آن بتوان کار طراحی را انجام داد. در نظر بگیریم وقتی مدیر شرکتی در ذهن خود یک طرح را می پروراند مطمئنا هرچقدر هم که تلاش کند نمی تواند دقیقا آن را به طراح اصلی القا کند مگر این که خود مدیر یک طراح حرفه ای باشد ، در این صورت بهترین راه این است که مدیر خود برای طراحی لوگویی که در ذهن طراحی و ترسیم نموده اقدام کند.


اما طراحی یک لوگو وقتی آسان و ساده خواهد شد که از نرم افزارهای مخصوص این کار بهره برد شود و اینجاست که یک مدیر هم که فقط اطلاعات کمی از رایانه دارد می تواند به سادگی زیباترین لوگو را با سلیقه خود طراحی و استفاده نماید. نرم افزاری که در این زمینه می تواند بسیار مفید واقع شود AAA Logo نیز نام دارد. نرم افزاری بسیار سبک که با بیش از 8500 Object برای مراحل مختلف طراحی و 500 طرح فوق العاده زیبا و آماده ای که در خود جای داده می تواند در نهایت سادگی به یک کاربر کمک کند تا ذهنیت خود را از یک لوگو در قالب یک تصویر پیاده سازی نماید. این نرم افزار که از نهایت کیفیت در خروجی برخوردار است می تواند با ذخیره فرمت های دلخواه کاربر هم سازگار باشد، ضمن آن که امکان چاپ به صورت مستقیم در اندازه دلخواه را هم به کار هدیه می دهد. تصاویر طراحی شده را می توان در وب سایت ها ، بنرها ، طرح های گرافیکی تجاری و ... نیز مورد استفاده قرار داد. AAA Logo Business Edition نسخه 3 آخرین ویرایش از این نرم افزار جالب و فوق العاده حرفه ای است که به تازگی منتشر گردیده است. با استفاده از یک محیط کاربری جذاب و کاربر پسند و با اندکی سلیقه در به کاربردن طرح ها و رنگ ها همه می توانند طراحی لوگوهای خود را بر عهده بگیرند.


کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.asandownload.com می باشد
موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
دانلود FaceGen Modeler v3.5.3 - نرم افزار طراحی و چهره نگاری افراد
FaceGen Modeler

نرم افزاری با ارزش و بسیار کارآمد و دارای امکانات خیره کننده برای ایجاد تصویر چهره می باشد. بیشک برای شما نیز پیش آمده که با دیدن یکباره یک تصویر قصد طراحی صورت و یا ساخت چهره آن را داشته باید و یا قصد شناسایی چهره یک مجرم یا یک فرد خاص را دارید یقینا از افراد حرفه ای این زمینه درخواست راهنمایی کنید در اولین سخن

نرم افزار

FaceGen Modeler را به شما پیشنهاد می دهند زیرا امکانات موجود در این نرم افزار را قطعا در هیچ نرم افزاری مشاهده نخواهید نمود. از جمله ویژگی های این نرم افزار می توان به طراحی جز به جز تمام استایل صورت و قابلیت کوچک و بزرگ کردن اجزا صورت و تغییر رنگ کلی و چزئی چهره  نام برد. یکی از قابلیت هایی که این نرم افزار را از دیگر ابزار های مشابه متمایز نموده است قابلیت طراحی سه بعدی صورت می باشد به صورتی که شما قابلیت چرخش کلی سر و صورت و ویرایش نقطه به نقطه آن را دارا هستید. از دیگر امکانات جالب این نرم افزار قابلیت ارائه تصویر به نرم افزار و سپس ویرایش سر و صورت آن می توان نام برد به صورتی که شما به  راحتی می توانید با ایجاد چروک در نقاط حساس و تغییر رنگ و ... اقدام به تغییر کلی و یا جزئی تصویر نمایید.این نرم افزار دارای بانک قوی از جزئیات چهره همانند مو و پوست و چشم و بینی و گوش و رنگ پوست و ... می باشد که این امکانات FaceGen Modeler را در بین تمام نرم افزار های موجود برتر خواهد نمود.


کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.asandownload.com می باشد
موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 18 بهمن 1391برچسب:FaceGen Modeller, چهره نگاری, چهره شناسی, ساخت چهره, طراحی چهره, طراحی سه بعدی, ] [ 20:50 ] [ معین مشکانی ]
دانلود Optitex v11.0.663 - نرم افزار شبيه سازی و طراحی مجازی لباس

Optitex نرم افزاری کاملا نوین و البته اولین نرم افزار در زمینه شبیه سازی لباس می باشد. اگر شما نیز از پوشیدن و در آوردن لباس خسته شده است و قصد دارید یک کار نوین را در این زمینه انجام دهید ما به شما این نرم افزار قدرتمند را پیشنهاد می دهیم به صورتی که نرم افزار با داشتن بانک قوی از سلیقه های خاص رنگ ها و جنس ها و سایز و وزن و ... می تواند به صورت کاملا هوشمند اقدام به طراحی 2 بعدی و 3 بعدی لباس نماید.

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.asandownload.com می باشد
موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
دانلود Wsservice CRK v1.4.2 - کرک اپلیکیشن های محیط مترو ویندوز ۸
نصب اپلیکیشن های مترو با یک کلیک اضافه شد!

یکی از مهمترین قسمت ها و قابلیت های

ویندوز

۸،

اپلیکیشن فروشگاه یا همان Store

آن است. که دری است به سوی هزاران برنامه ای که برای محیط مترو (بخوانید رابط کاربری مدرن) ارایه شده اند. اما متاسفانه مایکروسافت دسترسی به این فروشگاه را در مناطق خاصی محدود کرده است. یکی از مناطقی که دسترسی به فروشگاه ویندوز در آن مسدود شده است ایران است. حال با ما در ادامه مطلب همراه شوید تا چگونگی نصب اپلیکیشن های فروشگاه ویندوز بدون نیاز به دسترسی به آن و همچنین کرک کردن برنامه های پولی آن را به شما آموزش دهیم. تصور کنید که باید برای هر بار نصب یک اپلیکیشن بر روی چند کاربر و چند رایانه خود کلی هزینه پهنای باند اینترنت برای دانلود حجم زیادی از یک برنامه را متحمل شوید. اکنون با این شیوه با یک بار دانلود اپلیکیشن مورد نظر خود می توانید رو هر تعداد از رایانه ویندوز هشتی آن را نصب کنید.


در در صورتی که مکانی برای عرضه این اپلیکیشن ها به وجود آید شما می توانید بدون زحمت دسترسی به فروشگاه ویندوز برنامه های خود را دریافت و نصب کنید.


کرک کردن برنامه هم دیگر جای خود دارد. با این روش به تعداد زیادی از برنامه های غیر رایگان و کاربردی دسترسی خواهید یافت.


برای شروع مجموعه ابزارهای مورد نیاز

Wsservice CRK

دریافت کنید. سپس آن را از حالت فشرده خارج نمایید. در این زمان آنتی ویروس ویندوز ۸ چند فایل را به عنوان مخرب شناسایی می کند و از شما می خواهد که آن ها را حذف کند. اجازه بدهید خوش باشد و بگویید حذف کند.

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.asandownload.com می باشد
موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 18 بهمن 1391برچسب:فروشگاه ویندوز, مترو, کرک فروشگاه Store ویندوز, Wsservice CRK, ] [ 20:28 ] [ معین مشکانی ]
دانلود ExtractNow v4.7.8.0 - نرم افزار استخراج فایل های فشرده
ExtractNow

نرم افزاری قدرتمند در زمینه استخراج فایل های فشرده می باشد. این نرم افزار با پشتیبانی از تمامی فرمت های

فشرده سازی

رایج مانند ZIP, RAR, ACE, ARJ, CAB, CHM, CPIO, DEB, DMG, HFS, ISO, LZH, LZMA, MSI, NSIS, RPM, UDF, WIM, XAR, Z, SIT و بسیاری دیگر از فرمت های رایج را می تواند با سرعت هر چه تمام تر اقدام به اکسترکت نمودن فایل های فشرده شما نماید. سازندگان این نرم افزار چندین راه حل برای اکسترک نمودن فایل ها همانند ساخت یک جعبه جهت کشیدن و رها کردن فایل درون آن و سپس اکسترکت اتوماتیک و راست کلیک و زدن گزینه اکسترکت و چند راه دیگر در آن قرار داده اند که همین تعدد راه های اکسترکت کار شما را بسیار آسان نموده است. اگر از نصب ابزار های متعدد برای اکسترکت خسته شده اید و نصب این ابزار ها شما را سردرگم و قدرت مانور سیستم را کاسته ما به شما پیشنهاد نصب یک ابزار و آن هم ExtractNow را می دهیم زیرا با این ابزار یقینا دیگر به هیچ نرم افزاری برای استخراج فایل های فشرده با هر پسوندی نخواهید داشت. و از جمله مهمترین نکات این نرم افزار سرعت استخراج فایل(اکسترکت) حتی سریعتر از نرم افزار هایی که اقدام به فشرده سازی می کنند می توان نام برد.

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.asandownload.com می باشد
موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
دانلود XYplorer v12.0 - جایگزینی مناسب برای Windows Explorer ویندوز

Windows Explorer که به همراه ویندوز عرضه می شود نرم افزار مدیریت فایل های موجود بر روی

هارد دیسک

می باشد که شما با آن قادر خواهید بود فایل ها و فولدر های خود را مرور و مدیریت نمائید. اما این ابزار از لحاظ ساختار و عملکرد تقریباً در تمامی نسخه های ویندوز تفاوت چندانی پیدا نکرده است به همین خاطر کاربران برای رفع برخی از خواسته های خود همواره به دنبال جایگزین های مناسب تری برای Windows Explorer می باشند. ابزار

XYPlorer

یک

مرورگر

پیشرفته فایل های سیستم است و یک جایگزین قوی برای کسانی که به دنبال یک نرم افزار مدیریت فایل مناسب می گردند به حساب می آید. شما ميتوانيد با استفاده از اين نرم افزار مديرتي كامل بر روي فايلهاي خود داشته باشيد.  دارای تعداد زیادی دستورات کاربردی که به منوی فایل ها اضافه شده اند که شامل دستورات Copy to، Move to، Copy Filename with path، Copy file properties، Copy large/small icon، Multi file rename و ... ميباشد. شما متوانيد با اين ويندوز اكسپلورر پيشرفته تمامي جزئيات هارد ديسك و فايلها و همچنين مشاهده چندين قسمت هارد ديسك به صورت همزمان در تب هاي مختلف و با استفاده از جزييات كامل و پيشرفته و همچنين نمایش تاریخ ایجاد فایل، نمایش آخرین تاریخی که به فایل دسترسی شده و همچنین نمایش مشخصات آن در فایل لیست جستجوی فایل های Extend (فقط در ویندوز NT) که شامل جستجوی رشته های باینری نیز می باش

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.asandownload.com می باشد
موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 18 بهمن 1391برچسب:مدیریت فایل ها, XYplorer, جستجوگر سریع فایل ها, ] [ 20:22 ] [ معین مشکانی ]
دانلود iTunes v11.0 x86/x64 - نرم افزار مدیریت iPod, iPhone, iPad

همانطور که از اسم این نرم افزار پیداست جهت دستگاه های ساخت شده توسط اپل می باشد. iTunes نرم افزاری جهت دانلود و خرید و گوش کردن موسیقی و فیلم و بازی و عکس و ... به صورت آنلاین می باشد که توسط شرکت اپل برای دستگاه های این شرکت ساخته شده است. اگر به دنبال هر نوع موسیقی و یا فایل های خاص هستید و یا دوست دارید با نرم افزاری با امکانات بالا و چهره ای جذاب اقدام به گوش دادن موسیقی نمایید یقینا تنها نرم افزار در این رسته iTunes می باشد که ما آخرین ورژن آن را به صورت کاملا رایگان برای شما کاربران گرامی آسان دانلود آماده دریافت نموده ایم.

ویژگی های کلیدی نرم افزار iTunes:
- قابلیت پخش فایل های صوتی و تصویری
- قابلیت مدیریت iPod, iPhone و Apple TV
- قابلیت دانلود صوت و تصویر
-  تبدیل فایل های صوتی و تصویری
- سینک کردن دستگاه و ارائه Backup و Restore و...
- قابلیت نمایش تصویر و ویرایش اطلاعات فایل
- قابلیت پخش در 2 صورت آنلاین و آفلاین
- قابلیت خرید فایل در محیط نرم افزار به صورت آنلاین
- قابلیت انتقال دیتا بین دوستان ( اشتراک گذاری و ارسال از طریق اینترنت)
- قابلیت پشتیبانی از آیفون و آیپد و ...
- تبادل اطلاعات به iPod یا دیگر دستگاه های پخش صوتی دیجیتال
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.asandownload.com می باشد
موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 18 بهمن 1391برچسب:, iPad, iPhone, iPod nano, iPod shuffle, iTunes, مدیریت iPod, نرم افزار iTunes, آیپاد و آیپد, اتصال آیفون, ] [ 20:17 ] [ معین مشکانی ]
دانلود Restore My Files Data Recovery v6.01 Final - بازیابی آسان فایل ها

نسخه جدید نرم افزار Restore My Files Data Recovery به تازگی ارائه شده است. ابزاری قدرتمند در جهت بازیابی فایل هایی که به هر دلیلی از حافظه های مختلف حذف یا فرمت شده اند. نرم افزاری که با سرعت بسیار مناسبش می تواند یک هارددیسک را اسکن کرده و فایل هایی که مدت حتی طولانی است که حذف شده اند را بازیابی کند. موزیک ها ، فیلم ها ، اسناد ، آرشیو های فشرده شده و به طور کلی هرآنچه به عنوان یک فایل از سیستم حذف شده است به واسطه استفاده از این ابزار قدرتمند قابل بازگردانی خواهد بود.

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.asandownload.com می باشد
موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب

تقویم اذان گو باد صبا 3.1 تقویم شمسی سال 1391 - جاوا - اندروید
تقويم اسلامي باد صبا، نمونه اي ديگر از معرفي و ارائه ارزش هاي اسلامي در قالب تقويم سه گانه مي باشد که با هدف ارج نهادن به فرهنگ  والاي نماز توسط موسسه فرهنگي موج همراه نور توليد گرديده است. اين نرم افزار بگونه اي طراحي شده که امکان نصب و اجرا بر روي طيف وسيعي از گوشي ها و نيز گوشي هايي با سيستم عامل آندرويد را فراهم مي سازد. در اين نرم افزار کاربر ضمن مشاهده اعمال، ادعيه، آداب، اوقات شرعي و ... بصورت روزانه از قابليت پخش خودکار اذان در اوقات شرعي شهر مورد نظر نيز برخوردار است. از ديگر امکانات آن مي توان به مشاهده اوقات شرعي 320 شهر ايران و هر نقطه جغرافيايي ديگر، ارائه وقايع روزانه ، چندين پوسته گرافيکي، تبديل تاريخ و ... اشاره داشت. گفتني است تقويم باد صبا بدون محدوديت زماني و به صورت رايگان براي کاربران قابل استفاده مي باشد.

قابلیتهای کلیدی تقویم اذان گو باد صبا:
- امکان اجرا بر روي سيستم عامل آندرويد و جاوا
- ارائه سه تقويم شمسي ، قمري و ميلادي (بدون محدوديت زماني)
- ارائه وقايع قمري بصورت متحرك  و زير نويس
- ارائه اوقات شرعي 320 شهر
- امکان تعيين طول و عرض جغرافيايي دلخواه براي نمايش اوقات شرعي و پخش اذان
- قابليت پخش اذان بصورت خودكار
- ارائه شرح اعمال  هر روز
- قابليت درج يادداشت  براي هر روز
- ارائه ادعيه مرتبط با روز
- ارائه مجموعه اي از آداب (آداب خوابيدن ، زيارت ، نماز ، وضو و ..)
- قابليت تنظيم پخش اذان
- امكان انتخاب موذن دلخواه جهت پخش اذان
- ارسال خودکار نرم افزار از طريق بلوتوث  (در حال حاضر در نسخه آندرويد اين امکان فراهم نمي باشد.)
- امكان روشن نگه داشتن نور صفحه نمايش براي مطالعه بهتر ادعيه و زيارات
- ذخيره سازي بخشي از متن انتخابي در قالب فايل متني(Text)
- ارسال بخشي از متن انتخابي از طريق ايميل و پيام كوتاه
- تبديل تاريخ ميلادي به شمسي و بالعكس
- حركت خودكار متن با قابليت تنظيم سرعت حركت
- تنظيم ميزان بلندي صدا
- امكان چرخش متن براي سهولت در امر مطالعه
- نمايش متون در  پنج سايز متفاوت
- امكان  تغيير رنگ متن و اعراب
- قابليت تنظيم چيدمان صفحه كليد بر اساس دو مدل نوكيا و سوني اريكسون
- قابل اجرا و سازگار با صفحات لمسي
- تغيير پوسته گرافيكي نرم افزار

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.asandownload.com می باشد
موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 18 بهمن 1391برچسب:اندروید, تقویم اذان گو, تقویم شمسی, جاوا, ] [ 19:49 ] [ معین مشکانی ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 73
بازدید دیروز : 33
بازدید هفته : 137
بازدید ماه : 540
بازدید کل : 55915
تعداد مطالب : 46
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1